Snowboarden in Canada!

Na jarenlang er over gedroomd te hebben, gaat het nu dan toch echt gebeuren! Komende winter gaan we snowboarden in Canada. 6 weken nog wel!

Zie hier onze route en volg ons op deze blog.

woensdag 4 maart 2009

Beautiful day!

Alhoewel we het niet van plan waren, zijn we gisteren na het eten toch in de lokale kroeg beland. Het stroomde op een gegeven moment vol met locals, 90% mannen dus en bijna allemaal met baard. Dat is sowieso mode hier onder de skiers en boarders. We hebben nog het nummer van Bob gekregen, de lokale sneeuwschuiver (overigens zonder baard, maar hij skiede of boarden dan ook niet meer), die tegenover de kroeg woonde en waar we, mochten we nog een keer naar Rossland komen, gratis konden blijven slapen.

Hij zat aardig wat baco's weg te tikken, dus ik weet niet of hij het nog weet. Je zit hier trouwens bijna nooit met een leeg glas, want voordat je het op hebt, vragen ze al of je er nog een wil.

Vandaag dus voor het eerst naar Red Mountain geweest, een paar km van Rossland vandaan. Ik moet zeggen, het was weer een geweldige dag. Met zon, als je boven de wolken zat,

goede sneeuw, nog wat poeder

en een schitterend uitzicht.


De tree runs blijven hier toch echt het mooiste.

Alleen op het einde was het iets minder. Ik riep nog tegen Anne-Marie "Je kunt hier bijna recht door de bomen heen", maar dat bleek niet helemaal waar te zijn, aangezien ik vol tegen een boom crashte. Een pijnlijk dijbeen en wat bloed op mijn gezicht was het resultaat. Mijn dijbeen is nu wel erg stijf aan het worden, maar hopelijk valt het morgen mee.

3 opmerkingen:

Canadian Lems zei

Ha Boomcrasher,

Wel opletten manneke! Hoop voor jou dat blessure meevalt!
Maar die Threeruns overthere zijn awesome! Vet hè?!

Wel lachuh...al die baarden. Weet ik weer waarom ik er ook één heb!
Uitnodigingen om ergens te blijven slapen, krijg je daar erg vaak hé! Standaard relaxheid overthere. Denk dat ik ook maar naar Canada verhuis!

Have fun,
Ex-canadian Lems.

Anoniem zei

Dit zijn echt hele mooie foto´s met die bomen helemaal wit.

ben nog steeds jaloers...

Jeroen

Anoniem zei

Oeioeioei, het ging ook allemaal te goed he, al die weken! Gelukkig valt t mee, niks gebroken, morgen gewoon weer die berg af!!!
Het laatste nieuws: Jullie petekind kan Michel en Anne zeggen!!! Jammer dat jullie daar nou niet bij waren, maar ze zal t nog vaak genoeg herhalen...
Toedeloe!